Din dorința de a găsi noi și noi metode de a promova lectura, Adela și Victor au ajuns la ideea de a convinge service-ul auto Iovi să intre în campanie, prin a oferi o carte la schimb clienților în locul mașinii pe care o lasă la reparat. Implementarea ideii s-a întâmplat foarte repede, Victor a pregătit două scripturi pe baza cărora să filmeze „minunea” împreună cu cei de la AV Media, iar între timp s-a ocupat de biblioteca în sine. O parte din cărți erau deja la service, printre care manualele tehnice despre mașini și cărți de bune maniere colecționate pentru campania lor de promovare a bunelor maniere în trafic, iar restul cărților le-a adus din biblioteca proprie. Presa, clienții, televiziunile, toți au reacționat mult mai activ la această acțiune, datorită faptului că am dus cartea într-un loc unde nu se întâlnește de obicei. Au fost și oameni care au cerut cărțile și fără a fi clienți ai service-ului. La finalul lunii mai 2014, a fost lansată și prima bibliotecă la Service Auto VROM din Brașov.